1. Praktyczne warsztaty kontroli stresu dla szefów i VIP-ów
2. Wystąpienia publiczne dla szefów i menadżerów wyższego stopnia
3. Weryfikacja i kontrola osób i dokumentów, nowe wyzwania europejskie
dla urzędów, służb, banków etc. w Polsce
4. Wystąpienia publiczne – trening dla rzeczników instytucji
Umiejętności praktyczne i budowa wiarygodnego wizerunku rzecznika poważnego urzędu, a także ugrupowania politycznego
5. Praktyka obsługi zagranicznych grup biznesowych, z zachowaniem wysokich standardów savoir-vivre’u i z uwzględnieniem zwyczajów i różnic kulturowych, akomodacji, cateringu, higieny, obyczajów, używek etc.
6. Minimalizacja absencji, maksymalizacja zysku – ZDROWIE PRACOWNIKA
7. Komunikacja instytucji. Rozwiązywanie konfliktów komunikacyjnych
8. Komunikacja w kryzysie – warsztaty dla menadżerów i specjalistów
9. Miss Perfection. Praktyczne seminarium dla Sekretarek i Asystentek
10. Negocjacje z przedstawicielami Związków Zawodowych
11. Automotywacja, autoprezentacja, antystres dla menadżerów
12. Efektywne zarządzanie zespołem
13. Maksymalizacja Zysku. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
14. Budowa zespołu – osobowość lidera i dobór współpracowników
15. Techniki i warsztaty antystresowe. Przeciwdziałanie stresowi w pracy
16. Kreacja Lidera dla liderów, kierowników, menadżerów, polityków
17. Maksymalizacja Zysku – nowoczesna komunikacja motywacyjna
Motywowanie finansowe, pozafinansowe, ambicjonalne i zadaniowe
18. Bezpieczeństwo Urzędnika i Urzędu – szkolenie specjalne
Praktyczne procedury zachowania bezpieczeństwa w rzeczywistości nowoczesnej Polski i Europy. Zagrożenia, profilaktyka, przeciwdziałanie
19. W drodze do osiągania celów, czyli rozwijam siebie jako lider
20. Zdrowie za biurkiem. Profilaktyka zdrowia urzędnika.
Szkolenie warsztatowe praktyczne z diagnostyką i terapią manualną
21. Wystąpienia publiczne i medialne – warsztat i konsultacje
22. Obsługa klienta trudnego, roszczeniowego, opresyjnego etc.
23. Wywieranie wpływu w komunikacji i zarządzaniu zespołem
24. Impostacja, emisja i higiena głosu – dla prezentujących i handlowców
25. Tworzenie PR i przeciwdziałanie „czarnemu PR” w praktyce
26. Zaawansowany trening medialny – konferencje i panele
27. Rewitalizacja, anty-aging i work-life balance
28. Savoir-vivre w Polsce i na świecie – obsługa cudzoziemców
29. Zarządzanie czasem, komunikacją, celem i priorytetem. Matryca
Eisenhowera, procedury KANBAN etc. w praktyce
30. 2020 ratunkowe seminarium zdrowia
– szkolenie autorskie z zakresu praktycznej profilaktyki zdrowia dla minimalizacji absencji i kontuzji pracowników oparte na autorskim poradniku Zdumiewająca Siła Przetrwania
31. Zdrowie, rewitalizacja i anty aging
32. Techniki myślenia analitycznego
33. Skuteczne zarządzaniem zespołem projektowym
34. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Praktyczne sposoby pracy w trudnych sytuacjach
35. Przyjazne urzędy, czyli w lekkiej tonacji o ważnych sprawach – radzeniu sobie ze stresem, tajnikach komunikacji społecznej i obsłudze trudnego klienta
36. Zaawansowane szkolenie multimedialne z weryfikacji, analizy dokumentów oraz komunikacji werbalnej i pozawerbalnej dla wyodrębnienia określonych typów osób podszywających się pod cudzą osobowość i/lub dane osobowe, oraz rozpoznania potencjalnych sprawców czynów przestępczych, z wykorzystaniem metod psychologicznych, oraz specjalistycznych narzędzi technicznych i baz danych dla specjalistów – menedżerów obsługi klienta
>> pobierz listę tematów szkoleń wewnętrznych z kompetencji miękkich (.pdf)