1. Podstawy prawne
2. Standardy kontroli w administracji rządowej
3. Zastosowanie zasady oszczędności, wydajności i skuteczności w działalności administracji
4. Podstawowe cechy dobrych kontroli
5. Proces planowania kontroli wraz z analizą przedkontrolną, przygotowanie planu kontroli
6. Podstawowe umiejętności kontrolerów wykonania zadań
7. Analiza ryzyka
8. Metody i techniki kontroli
9. Metody doboru próby do kontroli, badania kontrolne, prowadzenie kontroli
10. Czynności dowodowe, dokumentowanie wyników kontroli
11. Informowanie o wynikach kontroli
12. Weryfikacja, zatwierdzanie, dystrybucja sprawozdania/wystąpienia
13. Ćwiczenia praktyczne: analiza ryzyka, określanie celów kontroli, analiza dowodów kontroli, opracowanie wystąpienia pokontrolnego
14. Monitorowanie realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych, działania podejmowane po przyjęciu sprawozdania
15. Ćwiczenia praktyczne: tworzenie programu kontroli, analiza ryzyka, określanie celów kontroli, analiza dowodów kontroli, opracowanie dokumentacji pokontrolnej
Name | Position |
---|